Restauratie MGB 1971

  • Tim Verspaandonk

    Ik heb nu al zo´n twee jaar een MGB uit 1971 staan die gerestaureerd dient te worden. De motor moet nodig nagekeken worden, er moeten 2 rotte plekjes bijgewerkt worden waarna de auto volledig gespoten moet worden. Dan heb ik het nog niet gehad over evt. onderdelen die vervangen moeten worden.

    Mijn vraag: Kent iemand een adres waar ik deze auto stapsgewijs kan laten restaureren? Voor degene die hun MGB ook volledig hebben laten restaureren, aan hoeveel geld moet ik denken voor een totale restauratie? Een groffe schatting is ook goed!

    Gr.

    Tim

  • wim

    kijk eens bij JBSparesAndSportcars Voorburg

    url:http://www.jbsparesandsportscars.com/

    met vr.groet WimTim Verspaandonk schreef:

    >

    > Ik heb nu al zo´n twee jaar een MGB uit 1971 staan die

    > gerestaureerd dient te worden. De motor moet nodig nagekeken

    > worden, er moeten 2 rotte plekjes bijgewerkt worden waarna de

    > auto volledig gespoten moet worden. Dan heb ik het nog niet

    > gehad over evt. onderdelen die vervangen moeten worden.

    >

    > Mijn vraag: Kent iemand een adres waar ik deze auto

    > stapsgewijs kan laten restaureren? Voor degene die hun MGB

    > ook volledig hebben laten restaureren, aan hoeveel geld moet

    > ik denken voor een totale restauratie? Een groffe schatting

    > is ook goed!

    >

    > Gr.

    >

    > Tim

  • gerrit van dalen

    ik heb een restauratie bedrijf in polen wij repareren zeer vakkundig met na afloop van restauratie een complete cd met alle fotos als je geintresserd bent kan ik je fotos van mn werk toezenden groet gerrit adres zalogowa 17 80-557 gdansk polen tel+48517471314

  • chris

    hoi,

    ik heb een 1979 chevy caprice classic,bij deze moeten de deuronderkanten worden vernieuwd en de a stijl aan de best kant moet worden gerepareerd.

    op de carrossreie zitten her ven der wat roestplekken maar deze zijn niet door.

    kan je me een prijsopgave doen voor deze werkzaamheden en het compleet in 2 tone kleuren overspuiten?

    graag je reactie